niedziela, 4 grudnia 2016

APEL SMAKOTERAPII!

Kochani, 
dziś zamiast przepisu mam do Was ogromną prośbę.
Tym razem ja potrzebuję Waszej pomocy! 
Ostatnio dotarły do mnie skargi od osób, którym w ramach odpłatnych porad dietetycznych sprzedano (dosłownie! i to za niemałe kwoty!) przepisy skopiowane słowo w słowo ze Smakoterapii jako indywidualny program dietetyczny. 
Przepisy, które są wynikiem mojej pracy i które na mojej stronie są dla Was dostępne za darmo.... 
Każdy "utwór pisany" podlega ochronie praw autorskich i zawsze w przypadku ich łamania należy podjąć odpowiednie kroki prawne. Poszukujemy zatem osób, którym w ramach porad dietetycznych sprzedano moje "utwory" bez podania źródła. Bardzo czekam na Wasze wsparcie, podajcie proszę dalej mój apel, sprawdźcie w google treści przepisów, które otrzymaliście. 
Zapraszam wszystkie osoby, które mają takie doświadczenia na priv: smakoterapia@wp.pl albo proszę o wiadomość na fb. Będę bardzo wdzięczna za pomoc!




Uściski!

Matka Smakoterapia
<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.