poniedziałek, 20 lutego 2012

PASTA DO CHLEBA Z ZIELONEGO GROSZKU czyli ciąg dalszy cyklu BANALNE-GENIALNE. ;-)

Zajrzałam do archiwum letniego: co my tam chrupaliśmy prażąc się na słońcu?
Oj, tęskno za ciepłem.
A, co mi tam!
Raz na ruski rok nabiał korci, choć przyznam, że z czasem już jakby mniej...
A pasta z groszku w sumie na zimę też się nadaje.
:)


Składniki:

puszka groszku
ser do wyboru: kozi dojrzewający, z niebieską pleśnią lub typu camembert
cytryna 
bazylia świeża
odrobina czosnku (opcjonalnie)



Wykonanie:
Zmiksuj odsączony groszek z wybranym rodzajem serka, dopraw cytryną, czosnkiem.
I już.
:)

Ciao!


5 komentarzy:

  1. może i banalne ,ale kolor ma taki wiosenny ta pasta ,aż mis ie jej zachciało:D

    p.s mię tu przywlokła "PIZZA" BEZGLUTENOWA. :-),ale widzę ,ze wpisu jeszcze nie am:D no nic poczeka się

    OdpowiedzUsuń
  2. Pizza już za chwilę. Strasznie długi opis... ;-)
    A pasta z groszku czekała od lata.
    Smacznego Dziewczyny! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ... pyvhotka.... dzieki za wspanialy przepis...(strasznie mi smakuje)... Ala

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pytanie Iw: czy bazylia jest tylko do dekoracji czy może dodałaś jej też do środka pasty?

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.